Jesteś o krok od zakończenia zamówienia

Gwarancja jakości i bezpieczne zakupy w naszym sklepie.

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli ryby nie dotrą lub będą w złym stanie?

Każde zamówienie jest starannie pakowane i ubezpieczone. Jeśli ryby nie zostaną dostarczone lub dotrą uszkodzone, natychmiast zapewniamy ponowną wysyłkę lub zwrot pieniędzy.

Co jeśli pompa lub inny sprzęt do oczka przestanie działać?

Na cały sprzęt oferujemy gwarancję 2-letnią. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami – pomożemy z naprawą lub wymianą urządzenia.

Dlaczego ryby wyskakują z oczka wodnego?

Ryby mogą wyskakiwać z oczka wodnego z powodu stresu, złych parametrów wody lub obecności pasożytów. Najlepiej skontaktować się z ichtiologiem i sprawdzić ryby pod mikroskopem. W przypadku pasożytów można zastosować sprawdzone środki, takie jak Lernex, FMC lub podobne preparaty dostępne w naszym sklepie.

Co zrobić, jeśli ryba śni się po dostawie?

Oferujemy gwarancję do 48 godzin po dostawie. Jeśli ryba śni się w tym czasie, skontaktuj się z nami – wymienimy ją lub doradzimy, jak postąpić, aby uniknąć problemów w Twoim oczku wodnym.

Czym karmić karpie Koi?

Karpie Koi najlepiej karmić specjalistyczną karmą wysokiej jakości, bogatą w białko i składniki odżywcze. Na naszej stronie znajdziesz jedną z najlepszych karm dla karpi Koi, która wspiera zdrowy wzrost i piękne wybarwienie ryb.

Pojawiły się glony nitkowate w oczku wodnym. Co robić?

Najskuteczniejszą metodą jest zastosowanie lampy UV dopasowanej do pojemności oczka wodnego oraz preparatów przeciwglonowych dostępnych w naszym sklepie. Regularne stosowanie takich środków pomaga utrzymać wodę czystą i zdrową dla ryb.

© 2025 Karpie Koi Śląsk. All rights reserved.